Właściciele firm poszukują coraz to ciekawszych sposobów na zwiększenie rozpoznawalności marki własnej. W większości przypadków stawiają na gadżety reklamowe, jednak nie te dobrze znane, a nieco bardziej wyszukane i zaskakujące. Tymczasem trafionym pomysłem okazuje się powrót do dawnych form reklamowania, dlatego coraz większą popularność zdobywają cenione niegdyś breloki reklamowe.
Dlaczego warto zainwestować w breloki reklamowe?
Jeszcze kilka lat temu breloki nosiliśmy głównie przypięte do kluczy, dziś jednak większość drzwi jesteśmy w stanie otworzyć za pomocą kart lub kodów. To sprawiło, że tradycyjne breloczki nieco się zdezaktualizowały, choć wciąż nie wszędzie dotarły jeszcze nowoczesne technologie. Dlaczego więc marketingowcy tak chętnie do nich wracają? Obecnie wszyscy szukają nowoczesnych gadżetów reklamowych, które pomogą zwiększyć rozpoznawalność marki, jednak okazuje się, że warto inwestować również w te, które ceniliśmy sobie przed laty. Breloki reklamowe można przypiąć nie tylko kluczy, lecz również do torebki czy do spodni. Stanowią one doskonałe dopełnienie stroju pracowniczego, zwłaszcza jeśli zatrudnieni dysponują różnego rodzaju urządzeniami, pozwalającymi otworzyć drzwi. Większość kart czy elektronicznych pilotów posiada bowiem element, do których można z powodzeniem podpiąć smycz bądź właśnie brelok.
Komu można podarować breloki reklamowe?
Breloki reklamowe to stosunkowo tani gadżet, który bardzo chętnie wręczany jest przede wszystkim pracownikom, a także kontrahentom czy nawet osobom postronnym. Właściciele firm chętnie dołączają je na przykład do prezentu gwiazdkowego bądź upominku z okazji kolejnej rocznicy funkcjonowania przedsiębiorstwa. Breloczkami można obdarować zarówno ważniejszych klientów, jak i tych, których dopiero chcemy zachęcić do skorzystania z oferty firmy. Pomysłów na ich wykorzystanie nie brakuje – niektórzy wręczają je podczas festynów czy pikników, inni dołączają je do paczek powitalnych dla nowych pracowników. Dzięki temu brelok, wraz z reklamą naszej firmy, może pójść w świat i promować markę. Jest to jedna z najpopularniejszych form reklamy, gdyż w żaden sposób nie zmusza klienta do skorzystania z oferty, a jednocześnie pozwala zapisać w jego pamięci, chociażby nazwę firmy.
Jakie breloki reklamowe wybrać dla swojego przedsiębiorstwa?
Brelok reklamowy, aby mógł pełnić swoją rolę, musi przede wszystkim spełniać kilka ważnych wymogów. Przede wszystkim:
- jego wymiary nie mogą być zbyt duże – dobrze, jeśli zmieści się w kieszeni spodni,
- musi być dobrze widoczna nazwa firmy,
- brelok musi być wykonany w kolorach firmowy, ewentualnie także prezentując logo marki.
W tym przypadku należy unikać przerostu firmy nad treścią – gadżety reklamowe cechują się tym, że dostarczają niewielu informacji, lecz w rzeczywistości przecież nie taka jest ich rola. Właściciele firm powinni wybierać breloki reklamowe wykonane na zamówienie, które cechują się najwyższą jakością. Mają oni możliwość samodzielnego zaprojektowania akcesorium, zgodnie z własnymi założeniami oraz potrzebami. Projekt realizowany jest, mając na uwadze wszelkie detale i kultywując ponad 400-letnią tradycję polskiej sztuki odlewniczej. Dzięki temu firma otrzymuje oryginalny gadżet reklamowy, który z dumą może zaprezentować światu. Żywe kolory, widoczne napisy i najwyższa jakość wykonania sprawiają, że brelok nie tylko spełnia wszystkie swoje funkcje, ale również posłuży obdarowanym przez naprawdę długi czas.
Sprawdź również: https://mccmedale.pl/magnesy-na-zamowienie/
Artykuł sponsorowany